Tisdag 3/2 - 2009

Tjoho!

Inatt har jag sovit ordentligt kasst.. Hade lite små ont i huvet under kvällen,
men tänkte att de går väl över när man somnat..
Gick och la mig och verkligen försökte sova men huvudet bankade bara mer och mer..
Var för lat för att orka röjja omkring hos systeryster för att leta efter huvudvärkstabletter men tillslut
kl 04:15 ungefär fick jag nog och var tvugnen att gå husesyn efter nånting..
Som tur va tog de inte så lång tid innan jag hittade dem, slängde i mig dom och somnade väl en halvtimme senare då dem verkat.. Hemskt va de iaf!

Idag ringde kl 10 över 9 eftersom jag och Alexandra skulle till ungdomsmottagningen och hämta nya recept på p-piller.. Skönt eftersom den här tiden för öppen mottagning är väldigt lugn, knappt nån kö..

Imorse hade jag och syrran vår kontroll. Hade gått ner 1,4kg även denna vecka! Toppen..!
Nu har jag alltså gått ner 6,7kg på 4 veckor.. Fasikten vad jag är duktig!!

Ikväll blir det fika med Jojjo, och koll på bokning och så.. se om de e nån prisskillnad på att åka den 26 eller 27 mars.. Nu känns de som att vi förhoppningsvis kommer iväg.. Skulle vara skit skönt att komma iväg till solen en stund, även om de bara är för en vecka..

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit va duktig du e då!!! Tänk om en annan oxå kunde tappa lite utav mina barbamamma kilon...hahaha.... Mår du bra annars?? Puss o kaka

2009-02-03 @ 15:42:10
URL: http://litendiablo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nja har ju ännu svårare att stå emot allt gott som finns runt en....typ som semlor!!!!! Mmmmmummma...

Jodå jag tog tummen ur o fixade en blogg...haha.. Hur går det på jobbet?

Puss

2009-02-04 @ 16:18:30
URL: http://litendiablo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0