Torsdag 26/2 - 2009

Min första kommentar imorse ;
" Får jag tag i dom jävlarna ska dom få så jävla mycket stryk för de har förstört min sömn "

Efter en stunds vaket tillstånd var man ju mer realist. Man var ju en smula förvirrad när man blev väckt..

Vafan är det som händer i den här stan egentligen?
Vad är deras problem!?!
- Usch jag hatar usa, nu ska jag bränna ner några matbutiker för att göra en poäng? -

Undrar faktiskt vad som försigår i huvudet på dessa idioter..
Förstår inte dessa människor att det här endast går ut över de anställda och kunderna? Pensionärerna i grusåsen som varje morgon kommer och handlar sin mat, nu finns varken Willys eller Ica kvar.. Har inte Willys varit med om tillräckligt de senaste åren med rån och nu detta? Ne, man blir så frustrerad och förbannad..
Det som nyligen blivit så fint efter ombyggnaden..

Nä usch, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre blir bara förbannad!
Puss


-------------------------------

Senare uppdatering;

Skulle ju egentligen jobbat idag, men kände att jag inte riktigt skulla hålla tankarna på jobbet utan snälla Emma ställde upp o tog mitt pass.. :)

Hade planerat att sola imorgon på morgonen, men det kommer ju inte hinnas med som läget är nu, så det blev att tvinga med Alex och sola..Känner att jag börjar få en härlig färg nu :) De är skönt..!

Har dessutom glömt att berätta att jag färgade håret i går :)
Var så upprörd här på dagen så hade inte en tanke på det.. Vill ju bli blond, vilket tydligen var jätte svårt, men är iallafall närmare mot målet nu än tidigare..
Slutade med att jag gick till den gamla vanliga frissan för dom sa att de gick att få ljusare iallafall..
Och jag +  tålamod = ingen vidare match.. Nu har jag faktiskt väntat  flera veckor!


Men måste slänga in mig själv i en dusch, luktar ju solarie på flera kilometers avstånd.
Imorgon är det ju uppföljning av krismötet idag halv 10 så ska försöka att somna i vettig tid ikväll..
När man somnat 3 o blir väckt 8 är man inte så alert, inte om man heter Jenny o är i behov av miinst 8-9h sömn..

Ne nu ska jag duscha.
Pussokram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0