Fredag 16/1 - 2008

DETOX DAG 11

11:53

Nu har jag nyss druckit min juice med psyliumfröskal..
Solen skiner idag, jätte härligt!
Liselott är iväg och jobbar hon är nog tillbaka om sådär 2 timmar,  jag ska sätta på madagaskar sålänge och kika på den. Hon såg den i förrgår när jag inventerade.

So long!

12:32

1 Ultra Clear, nu är de filmtajm!

18:29

Har precis hoppat ur duschen.. Innan det slängde jag i mig en Ultra Clear eftersom Uffe berättat att det optimala är att dricka 2 sådanna om dagen. Och hittills har jag ju druckit en om jag ens druckit någon. Dom är ju inte världsgoa direkt..
Om en stund blir det väl lite soppa antar jag..

I helgen är de jobb som gäller, och när helgen gått är det bara 2 dagar kvar av detoxen!
Tänk att de gått två veckor då! Helt fantastiska är vi!

Måste säga att största skillnaden är att man är piggare och på bättre humör, det krävs mer för att man ska surna till än tidigare. Men fasiken va jag längtar efter en kopp kaffe, MJÖLK, och ost macka.. Det senare ska jag väl försöka fortsätta utan och börja äta nåt annat till frukost, för oavsett om man detoxar eller inte är bröd bland de sämsta man kan stoppa i sig..

Kommentarer
Postat av: sofias

hej söt!



Jag ska börja med blekningen så fort jag har köpt en ny kamera min e så dålig så kommer inte kunna ta några bra före och efter bilder :P



love puss

2009-01-16 @ 16:43:29
URL: http://sofiascity.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0