Fredag 9/1 - 2009

DETOX DAG 4

12:30

Vaknade för ett tag sen.. Igår när jag kom hem efter jobbet klagade jag över alla finnar som blossat upp över hela ansiktet, kännde mig som en tonåring.. Fick höra att Linda berättat att man kan få mycket finnar under tiden man detoxar för att gifterna ska komma ur kroppen. Så då behöver jag inte oroa mig över att jag hamnat i någon väldigt försenad tonårsperiod.. Syrran har fortfarande ont i halvakroppen just nu mest på höfterna..

Till frukost idag blev de lite juice och psyliumfrön har även ätit ett päron för att få lite tuggmotstånd..

Liselott åkte nyss iväg för att jobba och jag ska snart iväg och handla lite.. Frukten börjar sina här och vi som inte ens hunnit äta vår 34:- gurka ännu.. Så till lunch sen blir det sallad.
Ringde alex och kollade om inte hon kunde följa med och handla så jag kunde låna hennes shopexpress på Coop, då slipper man stå i kö och sånt tjaffs. De kunde hon min lilla ängel! =)

Idag skiner solen som aldrig förr och gör mig på super humör!
Det är faktiskt inte så fruktansvärt att Detoxa. De som är jobbigt är fantasin på vad man ska äta hela tiden.. Men det mesta man äter är faktiskt rätt gott, dock inte Pau D'arco teet fast även de börjar jag vänja mig lite vid.

18:15

Eftermiddagen har spenderats med att handla och sedan har jag syrran och Alex lirat kort här..

Sonia ringde och berättade hur jag skulle jobba på inventeringen och sedan ringde även Lisa från Skara och kollade hur jag hade tänkt om ett jobb jag sökt. Sökte till jula i norge mest utan att tänka alls utan mer att jag ville komma iväg,
så berättade att jag inte tänkt så mkt men att jag är beredd att stanna minst ett år om de skulle bli aktuellt. Så vi får väl se hur det blir med saken.. Intervju behövdes inte iallafall eftersom hon redan hade träffat mig.

Till väldigt sen lunch tilllagade vi en sallad - mums -!
Och nu har jag precis druckit en Ultra Clear.. Finnarna har inte blivit färre och verkar vara ganska bofasta, jag kanske borde ta tillfället i akt och döpa dom? Har ni några namnförslag till mina nya småttingar? :P

23:26

Skriver lite snabbt i reklampausen till Hulken..
Middagen bestod av potatis&purjulöks soppa.. De smakade riktigt matigt och härligt för magen! Purjolöken gjorde det kryddigt och lite peppar och potatisen gjorde det matigt..

Snart är de besiktning av bilen.. Spännande! Eller något..

De får avsluta dagen och grattis till mig och Liselott som idag genomfört dag 4 av detox!

Najtnajt
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen, faan va roligt!

Får du chansen stick till norge för sjutton!



kramis

2009-01-09 @ 18:58:13
Postat av: Anonym

Jo, får se hur det blir. Vem va de som kommenterade?

2009-01-09 @ 19:00:39
URL: http://thatigers.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va stolt jag e över dig Jenny!!!

Håller verkligen tummarna för att du får det!! =D

Jag hade funderingar på att söka till gävles varuhus, men feg som man e så gör man inte det!

Så att du söker i Norge, fy fan va tufft gjort!!!



En fråga bara, förstår du norska?? För det gör verkligen inte jag ;P

Kram på dig!!!

2009-01-09 @ 19:45:39
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0