Lördag 10/1 - 2009

DETOX DAG 5


11:40

Har precis tränat 10 minuter med orbitrecen. Duktigt! De va länge sen jag tog mig i kragen och stod på den där saken.. Nu är det frukost, ett glas färskpressad juice med psylium frön..
Planen för idag är att inhandla en kalender för 2009 på OK här borta, och ja de är väl de enda som är planerat..
Liselott jobbar till halv 4 ikväll...

Imorgon ska jag och mamma på SPA, klockan 10!? De va den enda tiden som var ledig, och jag kan förstå(!) varför den va ledig..

14:21

Ja nu har jag precis hoppat ur duschen... Bestämde mig för att gå till OK eftersom de ändå inte är speciellt långt men väl där så va alla kalendrar slut(!) så då blev de till att knata ner på stan eftersom jag endå gått halvägs dit.. 139:- kostade en sådan jag ville ha RÅN säger jag. Men de va inte direkt så att jag sket it när jag redan knatat dit..Synd att dom va slut på OK!
Sedan frukost har jag proppat i mig en mandarin och pau d'arco te.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0