Lördagen 17/1 - 2009

DETOX DAG 12

17:32


Imorse var jag på tok för trött för att uppdatera bloggen innan jag åkte till jobbet.. Så de blir en uppdatering av senare slag idag..

Till frukost blev det juice m. psyliumfröskal och en mandarin..
Till lunch PoP soppa (potatis o purjo) och ett äpple..

Sen när jag slutade vid 4 petade jag i mig en banan för att sen åka hem med min nyinköpta träningsmaskin, som Lotta sa ska du skaffa dig ett gym hemma?, hah.. har ju samlat på mig en del nu..
Men de är ju billigare och lätt tillgängligare att ha träningssaker hemma ist för att åka på gym. Självklart är urvalet hemma inte så stort men de gör ingenting.. Bara att ge sig fan på att använda sakerna också..

Sen blev det åka och handla en snabbis och nu är jag hos syrran och vi ska snart äta ris och kyckling wook.. Mums!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0