Måndag 12/1 - 2009

DETOX DAG 7

07:44

Såhär länge trodde jag aldrig att vi skulle palla..
Har precis käkat juice m. psylium till frukost och ska snart iväg för att besikta bilen..

Håll tummarna för mig nu att den är godkänd!

22:52

Bilen klarade besiktningen ua. Härligt!

Till frunsh åt jag fruktsallad m soya yougurt, till lunch en Ultra Clear..
Sen började jobbet vid 4;a så vid 6tiden blev det en banan..
Och sedan middag när jag kom hem bestående av rotfruktssoppan vi åt igår..

Alex kom förbi här en stund och spelade lite kort med oss..
Trevligt trevligt.

Idag har vi Detoxat oss i 7 hela dagar. Helt otroligt!
Trodde vi skulle klara typ 2 dagar innan vi dog.
Imorgon är det dags att tillsätta lite kycklig, MUMS!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0