Måndag 19/1 - 2009

DETOX DAG 14

14:49

Sista dagen med detox då..
Dom här 14 dagarna har gjort mig piggare och så har jag gått ner 3,8kg i vikt.
imorgon bitti blir det att dricka kaffe på morgonen igen, underbart!

Är på jobbet nu, jobbar 12-20.15
så min lunchrast är alldeles strax slut..
Till Lunch blev det vild ris med fiskgryta ( torskfilé, morötter, broccoli, tomater, citron och en del kryddor.)

23:45

Nu är det bara 15 minuter kvar tills vi garanterat klarat oss 14 dagar, tjiihoo!
Till middag blev det pop soppa, sen har vi även ätit lite nötter, apelsin klyftor och lite plommon..

Imorgon blir det att flytta hem igen.. Ska faktiskt bli ganska skönt.
Saknar mina sötnosar som bara den!

Nu är det dags för lite te al'a kvällsro och sedan ska jag nanna kudden..
Najt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0