Måndag 26/1 - 2009

Dagen spenderades i skärholmen..
Var tvugnen att smyg härma Jojjo med sånna där jeans-leggings..
Tyckte de va en utomordentligt smart grejj eftersom jag har sånna jäkla problem att få tag i jeans som sitter snyggt.. Antingen får jag inte på mig dom och då sitter dom snyggt i benen eller så får jag på mig dom och så sitter dom som hösäckar på benen...

Kom även hem med en slapp orange t-shirt som i min värld kommer va jätte söt när man är brun, så nu är det bara att satsa på att fånga solen och göra den till min bästis ett tag..

Sen blev det åka till systeryster för Taco och kortspels- kväll med Syrran, Therese och Ninni och Nettan.. Kan "stolt" erkänna att jag fick stooor stryk och kom nästan upp i 1000p. (Man ska ha så lite som möjligt).. Haha, en jädrans tur att man inte är en dålig förlorare...!

Smart av oss att svulla tacos idag när vi ska väga oss imorgon,
jag som varit så duktig hela veckan så moffar man som ett cp dagen innan..
Men men, de blir säker bra endå! :)

Ska tillbringa natten här,
sen imorgon är de jobb som gäller..

Nu är det te tajm och tv-soffan..
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0