Måndag 5/1 - 2009

Ja, det nya året började med att bli sjuk..TJOHO!!! - not -

Passande nu när jag och syster ska detoxa oss och man inte får äta alvedon eller nåt,
fast iof med all frukt man ska äta så kanske de är positivt också.. Vitaminbomber..

Jaja, vi har iallafall bestämt sen en tid tillbaka att vi ska detoxa oss den 6e januari.
Eftersom båda var lediga nästan lika då och att man ska se till och börja
när man är ledig två dagar så kroppen får vänja sig innan man arbetar eller gör något speciellt..

Igår var jag helt körd. Låg i soffan och bara glodde..
Sen när jag samlat krafter blev det till att åka till syster eftersom jag glömt min
mobil där, den där mobilen har ju nästan blivit som ett litet husdjur.. Jätte töntigt egentligen!
När man va liten gick man och ringde på kompisarna och frågade om dom var hemma,
nu skulle man aldrig komma på tanken att göra nåt sånt..

Pappa åkte nyss till biltema för att köpa nåt oljefilter till min bil,
den ska ju besiktigas nästa vecka så då va de visst massa saker man skulle
göra innan dess..

När han är tillbaka ska jag och syrran åka till Ica maxi och inhandla allt som
behövs för detoxen.. Usch har egentligen ingen lust alls att gå i affär som jag känner mig..

Men vem skulle känna för det med en hals tjock som en squash..

Ne nu svamlar jag bara..
Men har iallafall uppdaterat bloggen..

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lindahh

När gubben kommer hem ska ja sätta in bild, :P spänningen är olidlig, ..



PUSS"

2009-01-05 @ 14:24:26
URL: http://lindahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig tjejen!!

2009-01-06 @ 02:35:59
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0