Onsdag 21/1 - 2009

Tjoho!

Nu är det snart dax för jobb, men tänkte dra in en uppdatering här först.

Nu är man hemma igen, jätte skönt faktiskt!
Kramades med Baghéera hela natten och på morgonkvisten jagade han mina fötter, vilket va lite mindre mys..Fast desto sötare va han..

Har monterat ihop min nya träningsmaskin igår också, det var enklare än jag trodde fast det tog sin tid eftersom bruksanvisningen var på engelska.. Och visst att man kan engelska meen sånna där ord som man aldrig använder var en smula svårare att tyda..

Har fått nys om att min kusin är i Spanien och lever livet nu i 3 månader..
Smyg avundsjuk är jag om jag ska erkänna..
Han sa att om jag hade nån polare så var vi välkommna eftersom han hade ett rum ledigt i lägenheten så man behövde bara betala flygbiljetten tur&retur som kanske går på 1500-2000kr.. Nu är de ju inte direkt högsässong men solen lyser som aldrig förr iallafall...
Är du på?! =)



Måste göra mig iordning nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hallå!!



Vilken kusin? Nu blev jag avis..



//Storasyster

2009-01-22 @ 12:55:30
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0