Onsdag 28/1 - 2009

Varit ledig idag, härligt! :)
Har mest gjort ingenting, och sen vi 3 tiden for jag ner på stan och fixade lite saker
som behövdes göras..

Sen vid halv 4 snåret mötte jag upp Jojjo&Sofia för att kika i en del affärer och sedan äta/fika på
gamla waynes.. Vet inte vad de kallas numenra..

Jag och jojjo kollade en del på flygbiljetter (dom hade datorerna med sig)
och bestämde att hon skulle prata med sin chef när hon kom hem från barcelona..

Sen kom A&M hit och drack lite kaffe, A var tvugnen att hämta lite kvarglömda pryls härifrån..

Imorgon är jag också ledig, fast då är de personalmöte.. Sen efter de ska jag köpa kollegieblock och wii kontroll..


Puss






Ascolta il tuo cuore

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0