Onsdag 7/1 - 2009

DETOX DAG 2

11:30

Ställde klockan på 10 imorse för att inte sova bort hela dagen.. Sedan dess har jag druckit te, ett glas juice och lite vatten.. Vår plan att göra fruktsallad lite senare!!- Mums -

Man känner i magen att den inte riktigt fått arbeta ordentligt, lite småhungrig efter att inte ätit nån riktigt fast frukost.
Annars känner jag mig inte märklig på något sätt.

13:10

Medan jag hoppade in i en dusch så gjorde Lis en fruktsallad.. Den va jätte god! Vi åt den med ca 1 dl ekologisk soya yogurt.
Härligt det är att solen är framme.. Den lyser in genom fönstret  och gör en på bra humör :) Känner mig verkligen på härligt humör, säkert alla vitaminer och solen som gör det...
Hoppas verkligen att de är såhär bra imorgon när jag ska jobba..

20:33

Nu har vi precis kommit in med Divapiva..
Till middag åt vi ugnsbakade tomater m. broccoli och mandelgremolata.. Har även fixat iordning min matlåda till imorgon som består av slantade morötter m citronmeliss som sen ska stekas med vitlök, och till de tänkte jag ta me broccoli för att bryta av morötterna med något..Får se hur de smakar..

Måste jag tilllägga att vi även druckit en hel del te, Pau D'arco och Ingefära&Citron..
Ne nu har jag en liten Celine här som kräver gos har inte tid ´med det här längre..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0