Söndag 11/1 - 2009

DETOX DAG 6

16:40

Igår blev ingen vidare uppdatering, fick AP ont i huvet och låg bara på soffan hela kvällen..
Och idag har jag inte riktigt haft tid.

Klockan 10 var de SPA som gällde med mammsingen och efter det hem och städa ur bilen och sen åka med pappa till CleanCar för att tvätta bilen..

Lista på hitills ätna saker idag;

Juice m. psyliumfrön (frukost)
1 kiwi + 1 tomat (innan SPA)
1 banan och en mandarin ( på SPA)
1 Ultra Clear plus vid halv 3 tiden när vi kommit hem..

Nu har jag precis kommit hem till storasyster igen,
så snart ska vi väl försöka göra någon sorts middag..

Nu måste jag sluta skriva, känner mig tok tvugnen att gosa med Celine!
Hon är skit söt när hon ligger här brevid.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0