Söndag 18/1 - 2009

DETOX DAG 13

10:49

Nu ska jag alldeles straxt åka iväg till jobbet..
Till lunch idag blir det ris och kyckling wooken ifrån igår.. Mums!
Till frukost har jag druckit min juice med p-fröskal..
Tänkte slänga i mig en ultra clear och en banan innan jag åker..

Idag jobbar jag till 17.15 istället för 16 eftersom Lotta behövde gå tidigare för att packa och allt, kan ju erkänna att jag e smyg avundsjuk på henne. vem skulle inte vilja åka till Thailand?
Hah  nää fy henne..!

Syrrans katter löper amok här. Eller rättare sagt dom går omkring och skriker som två små hårbollar med adhd men söta är dom till viss mån!

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre..
Vi ses!

14:33

Nu har jag precis ätit min lunch och gjort iordning en kopp grönt te med citron.
Tänk att det är dag 14 imorgon. Då har vi klarat 14 dagar, helt otroligt!
Vi e så jäkla duktiga!

00:12

Till middag idag blev det fiskgryta med ris, vilket även får följa med som matlåda imorgon på jobbet..
Annars har kvällen spenderats med National Treasure, en del super mario spelande, vindruvor, te och nötter..
Nu är det sov tajm!

Najt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0