Torsdag 15/1 - 2009

DETOX DAG 10

12:53

Sorry för den dåliga uppdateringen igår, var ju på jobbet och inventerade och var inte hemma förrn 23snåret. Då var jag inte så pepp på att blogga utan satte mig i soffan och halv dogde.

Idag har jag gått ner 3kg! Om man tänker de i mjölkpaket så är det faktiskt ganska mycket..
grattis till mig själv.. Inte direkt för att detoxa är för att gå ner i vikt men det är ett fint plus i kanten..

Till frulle blev det för ovanlighetens skull - not - juice och psyliumfrön..
Observera att alltid när jag skriver juice så är det färskpressad hemmagjord juice och ingen köpe juice för dem innehåller så mycket annat än juice.

Nu sitter jag och dricker Pau D'arco te, man börjar vänja sig vid den äckliga smaken nu..

Ikväll är det jobb från16-20.15.


21:33

Nu har jag precis ätit potatis och purjolöks soppa.. De är faktiskt gott!
Har även bestämt mig för att uppgradera mig från psyliumfrön till psyliumfröskal som är betydligt mkt mer kraftfulla och har lite bättre egenskaper. .Det syns dock också på prislappen tyvärr..

Måste säga att de dagar som hittills gått har gjort mig mkt piggare och gladare.
Så om ni har diciplin så borde ni verkligen köra en detox! Rekomenderar det starkt!

Ne nu är de dags för te och för soffan!
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0