Torsdag 8/1 - 2009

DETOX DAG 3



09:04

Tredje dagen.. Storasyster har ont i hela kroppen.
Jag har precis ätit frukost bestående av färskpressad juice och psyliumfrön. Nu ska jag försöka tvinga i mig ett litet glas Pau D'arco teet som smakar som pappersmassa. De är verkligen inte gott! De är gjort på nån bark från nåt träd..
Jaja sen får ja ju kalasa på vanligt te, ingefära&citron.. Man får bara dricka gröna, vita eller röda teer. Inget svart!
Ne nu ska jag klä på mig ska snart röra mig till jobbet..

14:00

Nu är jag på jobbet, min lunch är snart slut. Jisses va hungrig jag va.. !!
Lunchen bestod av stekta morötter m mandlar, vitlök och critronmellis och kokad broccoli.. Fuskade lite och hade pyttelite salt på broccolin, det smakar inge vidare annars.. Och här finns ju varken havssalt eller örtsalt..
Nu dricker jag te, ingefära&citron som jag tog med hemmifrån Liselott.

16:40

Nu är min kvartrast alldeles straxt slut.
Har proppat i mig en banan och druckit en kopp te..
Dämpade hungern något iallafall.. Känner mig däremot väldigt trött men vet inte om de beror på att jag sovit lite eller om de är detoxen. Ne nu måste jag ut och jobba igen.. Snart slutar jag iallafall, härligt!

23:10

Idag har det brunnit här på värdsholmen..
Brandkår och polis var på plats.. Jag och syrran var tvugnen att
tjuvkika lite..
Vår middag för idag bestond av ugnstekta rotfrukter. Gott men lite enformigt!
Sen har jag även petat i mig ett äpple och lite nötter ikväll..

Nu har vi snart fixat dygn 3 med detox!
Visst är vi fantastiska?!!

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0