Fredag 10/7 - 2009

Tjolahopp!

I Onsdags fick jag för mig att bada på kvällen.
Vädret var sämst men äsch om de regnar lite, badar man blir man ju endå blöt?
Så fick med mig Jim, Micke, Gunnar, Jack & Tina.. Fast de blev bara jag och Micke som badade.
Jim gled runt i sin gummibåt med mig som motor :)

Sen åkte alla hem för de skulle jobba imorrn
så då stack jag & jim till han för att se filmen knowing med Nicolas Cage..
Den va bra, fast lite illa att filmen fastnade ibland.
Värd att se iallafall!!

Igår va jag och drack kaffe hos Jimmy & JC .. Sen blev de en vända ner på stan
och även ett besök på kebabhouse! Mums! Va inte direkt igår jag åt där..



Från och med idag och 7 dagar frammåt så är de bara jobb som gäller...
Mån & Ons går jag 12-20 och Tis o Tors 8-17..
Sen är jag ledig på fredag, sen blir de jobb nästa helg och och efter det går jag på semester! :)
Härligt härligt!!

Puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0