Lördag 18/7 - 2009

Förlåt för den dåliga uppdateringen den här veckan,,

De har väl inte hänt så mycket speciellt..
Jobbat 7 dagar i rad, så var jag ledig i fredags - härligt!
Vaknade halv 10 och solen sken så snodde Jimmy och åkte och
solade och badade i tullan.. Sen blev det häng på min altan och en snabbis ner på stan
för att köpa Luddes födelsedagspresent.

Inatt blev jag på hyffsat dåligt humör.
Hade rätt svårt att somna och när jag väl somnat så kommer
en killkompis och bankar på min fönsterruta lite över 3 på natten.
Först sket jag i de men då blev knackningarna bara högre så
rätt irriterad klev jag upp o frågade vafan grejjen va..

 - Kom ut o snacka lite skit..'
- NEJ! Jag sover, jag ska upp halv 8 ska jobba imorgon
- Men jag har ingenstans att ta vägen släpp in mig!
- Nej!
- Fan va taskig du är..Och så gick han


Då skulle man försöka somna om..
Haha jo tjenare.. Låg och vände och vred skit länge innan jag
tillslut lyckades somna om.

Kan säga att jag inte alls var pepp på att kliva upp 10 över 7 när klockan
började ringa! Ville helst bara spöa på någon..

Men nu är det bara jobb imorgon sen kommer en mkt välkommen semester.
Ska börja med att SOVA på måndag morgon.. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är 7 månader så inte direkt valp, mer ungund. Självklart kan man inte lämna en valp på 8 veckor själv och inte på 16 veckor heller men våran är 30 veckor..

2009-07-20 @ 10:23:31
URL: http://sandystars.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0