Måndag 6/7 - 2009

Hallå Hallå!!

Hela helgen har spenderats i kungsängen.

Fredagen var de party hos Jess&Ricky med några trevliga personer,
sen blev de efterferre hos Jocke, Jojjo&Carro gick och sov och jag, jocke o tommy efterfestade med sällskapspel.

Lördagen blev de BBQ hos J&R och lite firande av 4th july, eftersom Jess är ifrån USA.
Blev en aning lugnare den kvällen och så sov vi kvar hos dom.

På Söndagen åkte vi in till stan och kollade runt en del för att sen röra oss tillbaka mot tälje.


Idag har jag och jojjo haft picknick och tagit en massa foton.
Sen åkte vi hem till mig för middag och senare åkte vi till syrran för att mysa med de underbara kattungarna och fika.
Ska sova här inatt eftersom de är Tisdag imorrn.. As usually u know.

Imorgon blir de jobb 12-20;15.



Här är några få av bilderna jojjo tog på mig, snodde dom från fejjan eftersom jag inte har bilderna på den här datorn..
Pussokram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0