Tisdag 28/7 - 2009

Hallåhallå!

Tänkte slänga upp lite bilder från ett soligt och grymt varmt spanien här,
men de gic så segt så de får bli på faceboo istället..

Här är de skit härligt!!
Lägenheten vi fått är grymt bra, blir nästan avundsjuk på mig själv..
De är 3 våningar, men två toaletter, 3 sovrum (1 enkel säng och 2 dubbelsängar), En sol terass, en balkong och en uteplats längst ner.. Dessutom har vi en gemensam pool i området, skit skönt!

Hitills har vi mestadels solat, badat och partat varje natt..
Vi och Robbie har pratat om att åka in till Benedorm (hur de nu stavas) och vara där 2 dagar..
Har även pratat om att åka iväg till en ö som verkar skit nice..
Så vi får se vad som händer de kommande dagarna :)

Liselott, pussa kattbebisarna massor från mig!!

Så ni får ha de så jätte härligt där hemma!
Jag och Jojjo ska iallafall ha de kung!


Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hallå lillasyster



Kul att höra att du lever :)



Jag har pussat kattbebisarna massor från dig!



Hör av dig nån mer gång



Puss puss

2009-07-29 @ 10:00:48
URL: http://www.freewebs.com/cedadi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0