Lördag 6/6 - 2009




Grattis JC till studenten.



Jag börjar bli grymt irriterad över att jag inte kan ladda upp bilder på
facebook..

Idag mår man väl lite som man förtjänar =)
Blev en hel del vin igår men endå hyffsat lugnt..
Ingen utgång utan mest chill och skitsnack..

Ikväll blir det däremot utgång!
Kul kul! :) Fast man kan ju lätt erkänna att jag har rätt dåligt med pengar just nu..
Måste bara se till att jag har cash kvar tills midsommar, eftersom löningen är efteråt.



Happy nationaldag också!
Eller vad man nu säger..?



Imorgon är det förresten EU-val.
Måste erkänna att jag är mkt nöjd med att förtidsrösta
så man slipper dra sina lurviga dit imorgon..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0