Måndag 8/6 - 2009

Yeah, nu har jag ruinerat mig ännu mer? Går de?
Har iallafall snott pengar från sparkontot (inte bra)
Och shoppat för 2000:-.

Köpte en skinnjacka, vilket faktiskt inte va så slös eftersom jag inte har nån vår jacka.
Min tidigare har ju massa fula märkliga fläckar på sig.. Tur att jojjo upptäckte de för vem kollar sig själv på ryggen egentligen?
De gick iallafall på 1500..  Sen blev de t-shirtar..(vilket iochförsig va rätt onödigt men aja)

Va hos Uffe idag också. Grymt bra som vanligt..
Och självfallet kunde jag inte falla för frestelsen att köpa en spikmattan som jag funderat på ett tag också..
Eller ja köpa och köpa, har ju kuponger så använde dom..
Annars hade jag aldrig införskaffat mig en sån de har jag verkligen inte råd med.

Jag som varit så duktig och inte tagit pengar från sparkontot,
ska ju ha de till semestern i sommar.. Men nu har jag ju en jacka iallafall vilket verkligen behövdes.
Jag menar springa runt i vinterjackan i juni? Ne de funkar inte längre.. Har skjutit upp de tillräckligt länge ändå.


Snart ska jag åka till syrran och sova..
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0