Söndag 14/6 - 2009

Uppe med tuppen. När händer de?
Ofta en Jenny är vaken halv 7 en söndagsmorgon?
Tror ALDRIG de hänt tidigare!

Eller jo, om man inte har gått och laggt sig än förstås.

Katter är vackra underbara skapelser, NÄR DOM SOVER!!
Nu är jag typ övertrött eftersom jag inte direkt gick o la mig tidigt igår,
helt överspeedad..
Men fan va man hinner med mycket när man går upp tidigt!
Men de ska vi inte gå in på här.

Alex fick iallafall bjuda på kaffe, familjen där såg rätt trötta ut när jag kom.
Alla utom Ludde såklart som varit vaken lika länge som mig.

NEJ LISELOTT, få inte för dig att de här ska bli någon vana! ;)


Nu måste jag käka något och sen röra mig mot jobbet om en stund.
Pussokram



Kommentarer
Postat av: Lilla storasyster

Hahahahhahaaa, okej!



Tror nästan att du kunde läsa mina tankar ett tag =)

2009-06-14 @ 10:55:11
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0