Tisdag 2/6 - 2009

Halloj!

Usche vilket otrevligt väder de är idag..
Jag som hade hoppats på sol.

Men de gör ingenting för de ringde från jobbet och undrade om jag kunde komma
in tidigare idag. Alltid suveränt med extra timmar!
Blir 12-20;15 imorgon istället för 16-19 också! Toppen bra..!
Dessutom kom jag ju in 12 ist för 16 igår.. De gillar vi! Speciellt nu till sommarn!

Vägningen gick fint imorse!
Har inte alls skött mig denna vecka, har varit både pizza och kakor.
Men hade endå gått ner 0.3kg så nu allt som allt har jag blivit av med 12,3kg !
Toppen bra Jenny!!

I sommar blir de troligtvis Spanien med Jojjo igen!
Fast 2 veckor denna gång! v31-32. Någon som har lust att hänga på? =)
Vi tänkte hyra någon lägenhet där.. :)

Jaja, nu får de räcka för idag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är grym Jenny!

2009-06-03 @ 15:59:29
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat tjejen!

Det e nästan så att man blir lite sugen på att hänga med! ;P

Puss & kram

2009-06-07 @ 02:45:44
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0