Torsdag 25/6 - 2009

Idag var det löning. - Tummen upp -
Så idag blev resan betald, 24/7 - 11/8.
19 dagar långt härifrån, ska bli störtskönt!
Jag vet en massa saker jag inte kommer sakna ;)

Ja, så nu har man nästintill tömt kontot igen,
tankat och betalat flygbiljetten..
De går fort när man har "roligt".

Skulle vara nice om man tog en sväng förbi Marocko också när man endå är i närheten,
men tönt Jenny är för feg för att köra hyrbil i ett vilt främmande land så långt..
Men de kanske går några bussturer, eller tåg?
Skulle iallafall vara super härligt.

Kvällen har spenderats med Jimmy&Jc och bedtimestories.
Nu är klockan 2 och jag borde verkligen sova vid de här laget!!

Så nu ska jag göra ett försök att fightas med kudden.



NattiNajt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du åka?? =)

2009-06-28 @ 11:23:41
URL: http://anneee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0