Lördag 21/3 - 2009

Har varit massa bilar på sistone..

Först kör jag ju mammas bil eftersom min är på verkstaden..
Så får syrran veta att hennes bil läcker olja så den också måste in och hon skulle till örebro..

Så igår blev det;
Hem och byta bil till pappas bil,
Lämna den hos syrran,
Idag ta syrrans bil till verkstaden och byta mot en Opel, dumpa av mig och köra marcus bil (marcus tog opeln) ta mig hem,
sen kommer väl systeryster och ska byta pappas saab mot opeln,
för att sen va tvugnen att åka och lämna opeln och hämta sin bil på verkstaden..
Ja som sagt mkt är det med dessa bilar...

Gårdagen var bra..
Drack vin med trevligt sällskap..
Ikväll har jag inte riktigt bestämt vad jag vill egentligen..

Måste passa på att slänga in ett STORT grattis till sötnosen Julia som fyllde 20år igår..!!
Grattis älskling!



Pussokramღ

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hej Jenny

Ta med Lakan, paslakan och orngott till sangarna.

Ta aven med traningsbykor och t shirt eller liknande att sova i om det blir for kallt om natten.

Det gar en buss fran Alicante till Torrevieja kl 21.00 och den ar da har 21.45 men busstationen ligger pa andra sidan av staden sa det tar 45 min att ga, vilket funkar om man inte har sa mycket grejor att bara pa. Och har man tur gar det en buss ut till Cabo Cervera som man kan ta fran busstationen men man kan inte lita pa lokalbussarna. Jag moter naturligtvis Er pa busstationen om ni valjer att ta bussen. Snabbast och smartast men inte billigaste ar att ta taxi direkt fran flyget. Hor av dej sa jag vet vilket ni valjer och sa jag vet om jag ska mota er pa busstationen och har man tur gar det ju en lokalbuss direkt fran busstationen. Men som sag var lokalbussen ar en forvirrad sak :) Jag vet inte om du blev klokare men har du fragor sa stall dom pa FACEBOOK i veckan. Eller ring 0034 693 72 75 60.



/Rickard

2009-03-22 @ 11:57:53
URL: http://rockard.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0