Måndag 16/3 - 2009

Härliga lediga måndag..
Fyfan va skönt de va att vakna idag.. Hade iof ställt klockan för att inte sova bort hela dagen,
men vaknade någorlunda pigg, utan stress och inte halvbakis.. :) En härlig känsla ..
Och så när morgonciggen skulle rökas strålade faktiskt solen lite på mig också! :)
Har känt mig på ovanligt bra humör idag faktiskt!

Började dagen med att städa hela köket, väääldigt överambitiöst faktiskt..
Så glömde bort att äta frulle, så vid halv 2 kom jag på att jag kanske egentligen va en smula hungrig egentligen.
Så de fick bli makaroner o köttfärsås till frunch :P

Sen kokade jag massa kaffe och så kom Emilia hit och hjälpte mig dricka upp allt..
Kan säga att i slutet var jag SMYYG slut i huvet av allt koffein..

Åkte sen hem till syrran för att pröva på hennes Wii fit..
De va skit kul, men ganska jobbigt också!

Blir inget sova hos henne ikväll, imorgonbitti skulle de komma folk och installera stadsnätet.. Så då kände jag att jag hellre sover hemma och kör checken nästa vecka istället..

♥ Pussokram ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0