Måndag 23/3 - 2009

Idag har Alex varit här och lekt med mig :)
Vi har druckit kaffe och tagit en sväng förbi solariet..

I Grusåsen träffade vi tre roliga prickar, vet egentligen inte va dom ville,
men dom började snacka om att vi hade tur som hade tid och sola och
att dom knappt hade tid och käka lunch..
Och något också om att morsans bil va snygg i lacken, haha jag verkligen hörde ironin flyga genom luften! :P

Snart är planen att slänga in mig själv i en dusch och sen åka till systeryster..
Ska Wii fit'ta hade jag tänkt..! :) En mkt rolig, och jobbig träning vill jag lova.. Men eftersom de är Tv spel så tänker man inte på att man tränar utan de blir mest som man "leker"..

Imorgon är det jobb som gäller, sista dagen innan jag sticker till värmen!
Ska bli så jäävla härligt att komma bort från de här skithålet och få se sooolen..
Sen har jag bestämt att den 4dje när vi kommit hem så tar vi också med oss solen hem så våren kommer igång på riktigt här hemma..

Jojjo&Sofia, ni får plus i kanten ;)
Nee nu ska jag duscha, pussokram och nyp i skjärten!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Men va härligt att jobba med dig dagen innan du drar, jag kommer inte alls vara avudnsjuk.

Hm, jaja. Syns sen. ;)

2009-03-24 @ 09:37:15
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0