Onsdag 18/3 - 2009

Jaha, idag har jag lämnat in bilen på verkstaden..
Blir troligtvis ingen billig historia, typ 5-6 tusen.. - suck -
Får väl se de positivt, va i fullgång på att åka och inhandla mig en systemkamera igår, och de va väl tur att jag inte hann köpa den.. Nu behövs pengarna ju till nåt annat..

Blir köra morsans lilla rosa polo nu.. Utan styrservo..!!!!!
Meen ska väl inte klaga, de kunde varit värre.. Kunde ju varit helt utan bil..
Så jag har ju ganska tur endå..

Ska snart åka till jobbet, lite läskigt eftersom jag inte kört manuell bil på EN STUND!
haha, ja får se hur det går..

De positiva är att de är strålande vackert väder, och att jag snart åker till Spanien..
Och bilen skulle troligtvis vara klar när jag kom hem därifrån..
En smula fattigare kanske, meeen pengar är ju inte allt? =)



Glaset är fortfarande halvfullt iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Alltså, du är en sån postitiv brutta du!

Och du, tack igen för igår!

Sån jävla tur att det var du som jobbade!



2009-03-19 @ 09:44:35
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha, man ska ALLTID tro att glaset är halvfullt :)



Och, bilen kunde ju ha varit helt trasig eller dyrare att laga.

Dessutom är den säkerligen klar när du kommer hem från Spanien.



Själv fick jag betala 285 kr idag för nya torkarblad, hur kul är det?? Men jag har iaf en fönstervev på förarsidan nu :)



Puss puss

2009-03-19 @ 20:20:32
Postat av: Rickard

Hej ga in pa min blogg och las vad jag skrivit till dej dar. Skicka sen ett svar till mej sa jag vet om jag ska mota upp Er eller om ni klarar er sjalva. Hors

2009-03-19 @ 20:21:21
URL: http://rockard.blogg.se/
Postat av: Rickard

Påslakan och örngott. Jag kan kolla upp hur bussarna går så får ni veta det under helgen. Jag tror att bussarna går inifrån Alicante så ni måste först ta er in till själva staden och därifrån ta bussen till Torrevieja. Det enklaste är att ta taxi från flyget direkt ut till La Mata (Torrevieja). Kostar runt 43 Euro (drygt 430skr). Jag kollar bussen under helgen sen återkommer jag under söndag eller måndag.



Adressen är:

Miramar 10

Cabo Cervera/La Mata

03188 Torrevieja.

2009-03-20 @ 12:27:58
URL: http://rockard.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0