Onsdag 25/3 - 2009

Idag är det onsdag vilket betyder att de är torsdag imorgon..!
Vilket i sin tur betyder att vi STICKER imorgon!! Tjohoo..!
De ska bli så tokigt härligt att komma bort härifrån..

Har packat de mesta nu..
Måste bara komma ihåg att köpa snus innan vi åker..
Måste nog lägga in alarm på mobilen, alla vet ju hur de kan vara med mitt minne ibland :P

Snart kommer Alex&Marcus hit och dricker avskedsfika ;)
haha va sorgligt de låter.. Vi säger ha de så kul på resan fika istället..!

Och när man kommer hem igen så blir man ensam också..
Delade känslor om de faktiskt.. Men nu är jag faktiskt 21år (Vissa kallar det vuxen) och får sluta vara rädd för mörker och ensamhet.

Jag lovar mig själv här och nu!!
Det bor inga monster under sängen, de kommer inga mördare mitt i natten, de finns ingen i garderoberna så jag behöver inte dubbelkolla innan jag går och lägger mig, dörren låser sig första gången man låser jag behöver inte kolla 10ggr till. Hahaha, låter som väärsta lilla skitungen, men jag erkänner;
Jag är en RIKTIG TÖNT när de kommer till de här prylarna.

De är fan inte konstigt att jag inte vill flytta hemmifrån!



Pussokram!!






Johanna Södergren, vi ska ha de så fantastiskt härligt!


Kommentarer
Postat av: Lilla Storasyster

Stumpan



Inte för att förstöra, men du behöver veta sanningen.

Det BOR monster under sängen!

Man måste kolla dörren 10 ggr, det kan komma en MÖRDARE!

Det kan finnas en PSYKOPAT i din garderob!

Vart ska mamma nånstans? Du är alltid välkommen till mig om du vill



Pusss

2009-03-26 @ 23:05:03
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0