Onsdag 4/3 - 2009

Jisses säger jag bara..
Vad är de egentligen för fel på karlar?
Ne jag säger då de.. suck!


Igår vaknade jag hos syrran.. Trött som en apa..
Träffade IIIA och stack till Ung.mot.. Min "lingon vecka" har ju fuckat upp sig totalt så va tvugnen att gå dit och kolla va problemet är.. Men de va ingenting och dom kunde inte förklara för mig vad problemet var heller utan mer att jag fick fortsätta vänta.. :/ Orka? Jag som hade tänkt att skjuta upp den när vi ska till Spanien sen men nu vet jag inte ens när den känner för att dyka upp..

Jaja nog om det, är nog inte så intressant för folk att läsa om :P
Sen åkte jag och sofia hem till mig och läste gamla dagbokinlägg på lunarstorm =D HAHAH!!
De va de roligaste på länge.. Jisses vilken ondskefull person jag va ibland.. Eller grov kanske.. Och vissa saker kommer jag inte alls ihåg så jag vet inte vilka personer det handlar om de jag skrivit.. De är lite irriterande..
Vi försökte få ordning på vilket år vad hände.. De va inte de lättaste..
Men fan va man söp. De va ju inte gulligt.. Vartannat inlägg handlade om att festa, helt sjukt  (jag skrev nästan varje dag)! Hur fan pallade man??! Och inte verkade de spela någon roll om det var vardag eller helg heller..
Helt galet..



Måste kopiera in en text jag hade skrivit sjuka saker när jag gick i typ 7:an-8an..  som jag bara tyckte va för söt ;)
hahah!

Minns Jims första fylla på donken liksom :P haha..
Och när John sprang och damsög i min farsans kostymer.
När Kenny och hans polare från Hovsjö skällde ut mina föräldrar för jag hade fest, haah!!
Och Susanna bäddade ner björns mobil i soffan med en hårborste.
När Olle klättrade ner i Uff konteinern.
Och alla gånger man satt o lokalen och inte gjorde nånting vettigt.
När vi brukade sitta på Bergviksservice hus o kolla på himlen.
Alla gånger Lång johan på något vänster ALLTID lyckades få små brudar o bli kär i honom.
Och när Ahmed o Abdi fick mig och Susanna och käka sand..
Alla telefonkataloger som revs sönder och spreds ut över brunnsängskolan.
När Ralle åkte genom ellbe på lång johans moppe.
Och en viss person snodde med sig godis automaten.
Alla intriger mellan Bea och Nicole, som alltid lyckas tjabbla ihop de me killarna.
När Ruben låg i en fotölj under hela festen och kollade på ET.
När idioterna spelade in "jackaas" och raggarn åt kattmat och jim cykla in i buskar.
Och när Kristian och jag blev anfallna av TÅN!
När jojjo rev sönder Jims keps och gav han gräsfläckar på läpparna.
När john gömde jims keps i frysen och borstade susannas näsa me en eltandborste.
När den där jävla Charles hade sin teori om fiskpinnar som levde i vattendrag

Minns första fyllan hemma hos Nicole när hon blev aprak och när hennes pappa kommer och Abdi säger:
Jag dricker ingent, jag spelar fotboll och jenny med sina idiotiska komentarer utbrister:
Jag dricker inte, jag rider! :) så otroligt dumt sagt.

När John provade martinas balklänning och Sofia råkade pajja en ruta.


HAHAHAHA!!!
Ääh fy fan.. Nu får jag lägga ner..
Ska ut och ta en bloss och sen försöka mig på något vettigt innan jobbet..
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Liselott

Hallå ja!!



Du får väl ta och utveckla det där med, vad är det för fel på karlar?

Blev stört nyfiken nu...



//Lillastorasyster

2009-03-05 @ 23:12:10
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0