Söndag 1/3 - 2009

Halloj!

Helgen har som sagt varit lugn eftersom jag jobbat..
Fredagen slutade jag jobba vid 8, efter de var jag bara hemma och va allmänt seg..
Efter jobbet på lördagen var jag hos Micke o såg lite film..

Jag förstår inte att jag aldrig lär mig.
Varför kan jag inte när jag är i onykterttillstånd skita i att lämna ut mitt jävla mobilnummer?! Jag vet ju hur de blir...
Förra helgen gav jag ut de till 2st trevliga prickar.. Och den ena personen missuppfattade totalt skickade senare sms och trodde att jag "raggade upp" honom den kvällen.. Själv tyckte jag att vi bara snackade allmänt om allt&ingenting.. Så skrev att jag inte raggade på honom men att han va en trevlig person, då slutade han svara på sms'en..

Den andra vill nu ha med mig på bio, och hur säger man på ett snyggt sätt att jag aldrig i livet skulle vilja sitta o se en film med en honom..? Nää jag är fett kass på sånt, så sket i att svara.. Så nu känner jag mig bara dum istället.. Suck!

Va skönt det vore om folk man träffar, som är trevliga, bara kunde vara på samma nivå - kompismaterial? -
Jag menar bara för att man pratar med en person av motsatt kön betyder det  inte att man vill antingen hoppa i säng, eller ha V-kittet (villa,vovve,volvo)..

Ne usch nu känner jag att de blev mycket gnäll idag så
nu får de va slut skrivet för idag.

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0