Torsdag 12/3 - 2009

Skjut mig!
Känner mig så trasig..
Nu har klockan iallafall kravlat sig fram till 17 så
nu är det inte så lång tid innan man kan somna..

Min lediga dag blev inte som planerat.
Har inte orkat göra nånting idag.. Eller jo tagit en dusch och ätit 2 mackor,
de är de jag orkat.. Skulle solat med iiia men de pallade jag inte, förlåt snuttan!

Ska sova tidigt som fan ikväll så jag är en ny fräsh människa imorgon.
Sen så blir de jobb fre, lö, sön..Sen har jag jobbat mina 3 helger i rad..

Nu är det inte långt kvar tills vi åker Jojjo! :D
Ska bli skit härligt att komma bort härifrån ett tag.. Och träffa solen en stund också, de är plus poäng!

Ne nu pallar jag inte skriva mer,
so long !
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0