Lördag 16/5 - 2009

Måste börja med att gratulera Norge till en utomordentligt överlägsen seger!
En väldigt bra låt! Tyckte dock att Danmark fick lite för få röster, gillar ju deras låt väldigt mkt också.


Sen måste jag beklaga mig lite.
Idag på jobbet fick jag jätte ont i ena foten.
Hämtade ut inlägg till skorna, men de var tydligen försent.
Nu har jag SKIT ont i min högra häl, och har även en bula under foten.
Gör verkligen jätte ont..
Kan inte stödja ordentligt på foten utan får stå på lite på tå för att kunna gå överhuvudtaget.
Förstår inte riktigt hur det kunnat bli så.. Suck!
Hoppas iallafall att de är bättre imorgon, annars får jag väl stå på tå i kassan eller något.

Ikväll har jag varit ute på kafferep vid pankakan i viksberg.
Tagit massa foton och snackat skit med Alex.
Ludde tyckte de va roligast att slänga stenar i vattnet. :)
Jätte mysigt verkligen!

Jaja nu ska jag smörja in mina fötter, om de nu kanske kan hjälpa lite.
Sen blir de nanna kudden.

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lilla storasyster

2009-05-17 @ 08:37:12
URL: http://w
Postat av: Lilla storasyster

Hej liten!



Inte för att jag vet hur bulan ser ut, men om det är rött kan du titta efter ett hund/katt hår. Ibland fastnar såna i fötterna och det gör skitont. Tages lättast bort med pincett. Sen slutar det göra ont!

Puss

2009-05-17 @ 08:39:29
URL: http://www.freewebs.com/winonasdiva
Postat av: JC

heej. Men när får vi se lite fiiina bilder från den nya kameran? puss

2009-05-18 @ 12:52:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0