Lördag 2/5 - 2009

Tjenixen!

Igår började jag, syrran och ninni med en detox light eller hur man ska kalla det.
Vi har uteslutit kött o kolhydrater nästan. Äter lite fisk och kyckling och så vildris ..
Ungefär som vecka 2 i vår förra detox..
Och dessutom har vi lyckat till det men att dricka morgon kaffe också . Så lite fuskiskar är vi ..

Igår gjorde vi hel ungstekt lax, blev välldigt gott.
Första gången jag ätit lax. Hade en del fördommar eftersom när någon säger lax får jag upp en bild av en såndär röd/orange rå fisk.. Och sådanna och jag är inte kompisar :P

Dagen har spenderats på jobbet iallafall.
Är faktiskt helt slut i huvet nu..

Och sötsyster hade tonfisksallad klar när jag kom hem! :)


Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0