Måndag 11/5 - 2009

Helgen har varit fullrulle.
Fredagen blev det utgång med Alex & Jojjo, stanleys..
Efter de blev det hem på efterferre till Björken i brunnsäng...
Kom hem vid halv 7 på morgonen så va smyg sliten på lördagen..

Lördagen kände jag mig mest full hela dagen, faktiskt helt röjd i huvet hela dagen.
Åkte till Kungsängen med Jojjo för inflyttningsfest hos några som jag inte har någon aning om vilka de är.
Men de va trevligt..

Sov hemma hos Rickard och Jessica..
Men som skönt va inte i närheten av så slut som jag var när jag vaknade på lördagen.

Har inte åkt så mkt komunalt på hur länge som helst som jag gjort i helgen.
Tänk att jag faktiskt setat sammanlaggt typ 3 timmar på ett tåg, helt otroligt!
Kan inte påstå att jag trivdes riktigt, folk satt och snorade och hostade och jag fick en liten panik känsla av sjuka människor som skulle hålla på och smitta mig med allt möjligt.. Lite töntigt faktiskt..

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0