Måndag 4/5 - 2009

Halloj!

Tänkte att de kanske var lite dags för en uppdatering.
Detoxen, eller vad man nu ska kalla det eftersom det består av en hel del fusk,
har gått fint.. Har sedan fredag gått ner 1,6kg. =)
Så nu är jag mer än återställd efter en vecka i spanien bestående av pizza och öl..
Faktiskt 0,2kg mindre än innan jag åkte.

Inte för att de är något att direkt skryta om,
men det känns bra att kommit in på rätt bana igen..

Det som gör mig mest glad är att trots att jag gått ner 10,3 kg (ganska fort dessutom) så har jag inte gått upp dessa när jag börjat äta normalt igen. Det kan ju ofta bli så att går man ner snabbt så går man också upp lika snabbt.
Och jag har faktiskt full förståelse att jag gick upp1,4kg när man åt pizza i 8 dagar och drack massa öl och sånt..

Såg på friskvardkuponger.se att levfrisk var med där nu - äntligen!
Så ringde Uffe direkt och bokade en tid.
Så nu ska jag dit på onsdag kl 10 =)
Faktiskt väldigt skönt att de gick så fort att få en tid... :)


Nu är systeryster på arbetsförmedlingen, tänkte kanske passa på att Wii fit'a lite.
Sen är de jobb som gäller vid 16..
So long!





xxx

Kommentarer
Postat av: Lotta

ahh, då ska jag med gå och ta en hårdingmassage :)

2009-05-04 @ 14:32:46
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0