Onsdag 6/5 - 2009

Halloj!

Idag har jag varit hos Uffe på massage..
Han kan ju så underliga saker så när jag träffar syrran ikväll ska jag mobba henne lite,
Skriver det mestadels här för om jag glömmer bort de kommer hon undra varför jag ska retas med henne :)

Ja massagen iallafall, var som vanligt inte speciellt skön.. Men efteråt var de desto skönare!!
Det är ju så att ska man på massage för att de ska va skön ska man ju gå på typ SPA massage.
De är ju lite mildrare.. Men jisses vad min rygg rasslade til när han knäckte till den i slutet. De va jäkligt skönt måste jag säga..Man kan ju nästan tro att jag behövde de?! =)

Sen tog jag en tripp förbi solariet, eftersom jag tydligen inte har turen med mig när de gäller vädret.
När de är strålande solsken och jätte varmt så jobbar jag och när jag börjar vid 16 eller är ledig då är det sånt här kasst mulet väder, eller så regnar det också. - suck -

Men någon sa till mig att helgen skulle bli fin.
Så då ska jag njuta av fulla muggar! :)
Sen blir de ju utgång i helgen också.. =o)

Ikväll blir de jobb 16-19.
Ett väldigt skönt pass, man hinner inte ens fatta att man är på jobbet förrän man ska hem igen.

Jaja nog för idag!
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0