Söndag 24/5- 2009

Fredagen blev de fira Sofia som fyllde 22år :)
Förfest @ Jojjos place med singstar och en smula alkohol :)
(Vem fan har bestämt storleken på en smula?)

Sen blev det utgång på 550.
De va massa kul!

Sen blev det åka hem till Micke för en öl och senare vidare till donken för en chees.
Jisses va länge sen jag åt en sån. De tråkiga är att jag inte minns hur god den va,
meen jag lever på vetskapen att den säkert va de ;)

På lördagen vaknade man hyffsat sliten.
Framåt kvällen tog jag och alkoholen mig till Micke
för lite party med han, Kenny, kennys tjej och två av hennes polare.
Sen blev det ner till stanleys och träffa Jojjo&Sofia..
De va väl sisådär där. En jävla massa folk va de, men ingen man kände igen typ?
Annars brukar de ju vara en hel hög me folk man känner. Crossfire uppträde också. Helt ok!

Sen hämtade Micke mig och så åkte vi till Peder,
som hade däckat. Men hans tjej sara, tina, gunnar och matte va iallafall vakna :)
De urartade i skämt-maraton och sen blev det dags att rulla hemmåt.
Med för mkt folk och för lite plats i bilen låg Jens med sin grymt mysiga jacka? tröja?
Va de nu va låg han iallafall som en filt över oss i baksätet, haha!

Idag blev det åka ner och fika med tjejjorna på waynes.
Strålande sol när vi åkte ner sen började de ös regna..
Efter de blev de film @ Mattes m. Jack, Micke, Gunnar & Tina.
Även en del chips och på de senare kubb spel. De är verkligen inte min grej! :D
Men fick iallafall ner några jädra träklossar :)

Så de har varit fullrulle hela helgen.
Nää. Imorgon ska de iallafall bli sol!
Då ska jag njuta heeela dagen! :)

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0