Söndag 31/5 - 2009

Idag har mest bara varit ångest.
För vem vill stå inne i en butik när de är strålande underbart sommarväder ute?
De är en sak när de är sommar på riktigt och dessa dagar är typ jämt, men nu har de inte hunnit blivit
så än och jag har bara kännt mig allmänt instängd och sämst.

Kan smyg erkänna att jag ångrar att jag sa att jag kunde komma in 12 imorgon (skulle börjat 16)
när de ska vara lika underbart väder.. - suck - För sen skulle det tydligen bli kyligare och sämre väder resten av veckan..
Aja, jag får väl köra på solariet nästa vecka. De tröstade jag mig med sist när jag missade alla varma soliga dagar..
Hjälpte väl inte direkt mot känslan av att vilja vara ute, men hyn fick iallafall lite färg.

Ne nu blev de här verkligen ett depp inlägg.
Brukar inte hända så ofta faktiskt..

Måste slänga in ett grattis på morsdag till mamsingen också =)
Liselott va här och fika och åt.. Så kvällen var iallafall lite trevlig.

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0