Tisdag 19/5 - 2009





Jag bara älskar dessa skor.
Tycker dom är hur söta som helst, väärlds somriga!
Men, dom är typ slut överallt.  -suck -
Slut i tälje, skärholmen, kungenskurva, stockholm..
Finns inte ens i internetshoppen.
Men fann ett litet hopp, såg på nätet att de finns nåt par i tumba. (Om deras lagersaldo stämmer)

Så om Alex har vett att sluta något sånär tidigt imorgon så ska vi åka dit.
Jag börjar ju jobba vid 4.. Och jag behöver guide hahah!! :) Hon är ju rätt hemmastadd i tumba.

Sen över till Kista reklamen.
Kepsen som visas i reklamen (den i liknar färgerna på skorna i bilden ovan),
 någon som vet vilken butik den finns på?
Jag menar man orkar ju inte åka till Kista och gå igenom varje butik för en keps.
De är lite väl överambitiöst!






Jaja, vad gör man på en tisdag egentligen?
Någon som har någon skön idé? =)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Under vintern tar dom 4700 och det har jag råd med men det är när sommaren kommer som hyrorna stiger. över ca 5200 har jag tyvärr inte råd med annars skulle jag nog dra dit ett par år :)

2009-05-20 @ 10:25:26
Postat av: Anonym

Hårinpackning glömmer jag ALDRIG mer :)

2009-05-20 @ 10:26:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0