Tisdag 26/5 - 2009

Halloj!

Jisses vilket toppen väder de har varit nu i 2 dagar!
Och till råga på allt har jag varit ledig också! :)

Dagen har spenderats först med Alex på stan hon skulle köpa en skjorta till Marcus eftersom dom skapå begravning i helgen. Sen blev de en fika i solen, eller kaffe för mig och käk för Alex.

När det började bli dags för henne att röra sig och hämta Ludde på dagis så kom Jojjo och avlöste henne =)
Vi gled mest omkring i olika butiker och gjorde inte mycket vettigt.. Köpte en varsin glass och satte oss vid maren där vi hittade Jimsan, Räkan, Michell och nån mer, så satt där en stund och snackade skit..

Sen blev de dags att gå i alla de affärer vi inte varit i?
Vilket resulterade i besök på ungefär åhlens, indiska och sådanna som vi vanligtvis inte brukar gå i..
Provade massa bikinisar, vilket jag egentligen redan från början visste va lönlöst? Så vi gick till chicintim och självklart hittade jag en bikini där. Meen snål Jenny vill inte betala massa pengar för de.. Finns så mkt annat kul o handla..
Efter ett tag fick vi sällskap av Sofia som hade setat hos frissan och färgat utväxten och klippt sig. Blev snyggt!

Alla lagomt smyg hungriga begav vi oss mot Waynes för lite käk.

Sen kilade dom hem till Jojjo för att se film och jag åkte och hämtade Julia för att senare åka labyrint till hennes lägenhet. Där blev de kaffe och en hel del skitsnack eftersom vi inte träffats på länge ! =)
Jag gjorde även ett besök på hennes spikmatta.. Första 2 minutrarna ångrade jag att jag ens tänkt tanken på att inhandla en sådan.. Fasiken va ont de gör! Meen när de gått en 20 minuter så kom jag ihåg varför jag vill ha en sån ..
Så den har fortfarande inte strykits från min 'önska lista'.

Ja, nu har jag iallafall placerat mina skor i hallen och fått mitt feta arsle hem.

Har inte varit hemma speciellt länge och känner mig redan rastlös? - orka -
Vore ju rätt skönt att komma i säng relativt tidigt. Men är rätt skeptisk till att jag kommer lyckas med de..

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0