Tisdag 24/11 - 2009

Hallåhallå!
Sitter på jobbet och har nyss käkat.. :)
Imorgon är det personalmöte klockan 7,,
sen om jag inte är tok trött tänkte jag åka till storasyster på en kopp kaffe och sen kanske wii fit'ta lite.
Ska även ringa Sofia också senare,, för att sen börja jobba kl 4 igen.

Helgen som kommer är min sista jobbhelg,
sen är jag ledig en helg ska bli skönt efter att jobbat 3 helger i rad. =)

Skulle verkligen behöva sälja lite skit också,,
eller skit är det väl inte direkt jag använder det bara inte av olika anledningar.
En digitalkamera, en orbitrec, nån annan träningspryl, och en mobiltelefon.
Onödigt egentligen att ha allt detta när jag inte använder det.

Ne nu måste jag kila nu är min rast slut!
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0