Torsdag 19/11 - 2009

Tror det var en stund sen jag uppdaterade nu,,
har inte riktigt haft tid.

Den senaste tiden har bestått av jobb,,
den 27e är det julbord på hemlig plats också.
Ska faktiskt bli lite spännande, men det blir lungt
jobbar ju dagen efter. Så blir väl kanske en öl eller två bara.

Har gått med i facket också, det kan behövas! :)
Duktig jag är, brukar skjuta upp sånt hela tiden.
Skulle även behöva sätta mig in i pensionspapperena jag fått där man ska välja massa saker jag inte alls förstår nånting av. Och även betala bilbesiktningen. Men de får bli något senare projekt.
De är mycket nu.

Ne nu ska jag njuta av min lediga dag efter 8 dagars jobb i rad.
Pussa på min sötaste sofia och äta nån god brunch på stan! :)
De gillas!

Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0