Torsdag 26/11 - 2009

Personalmötet igår gick fint,,
kom upp ur sängen mot alla odds ;)
De va ju klockan 7 på morgon

Efter det blev det åka en vända till syrran för kaffe, skitsnack och wii fit plus ..
Sen kom det lite svett i min vänstra armhåla så det blev att ta en mkt snabb dusch (för att vara mig)
och sen ner på stan för att luncha med min snygging Sofia!

Klockan 4 var det dags att vara på jobbet igen,,
Då var jag lagomt trött i huvet.

Nu har jag precis vaknat efter att sovit som en "människa" igen :)
Funderar på att göra någon frisör osäker och kanske gå och klippa mig idag,,
borde vara på tiden. Har inte varit hos frisörn på snart ett år sen jag blev blondin igen.

December kommer bli värsta lyx månaden.
Först ska jag och mamma på SPA på sydpoolen den 17de,,
och sen ringde jag och bokade tid för massage hos Uffe på Levfrisk den 8de.
Blev påminnd på personalmötet att friskvårdskupongerna går ut den sista december,,
så då är de ju onödigt att inte använda dem.
Får ju endå nya nästa år!! :)

Näpp nu får de va färdig kluddat för idag här,,
Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0