Fredag 23/10 - 2009

Hallåhallå!

Dagen har spenderats med jobb,
och därtillhörande kaos ;)
Imorse hade tydligen kassaskåpet gått i baklås och
det betyder inga kassor, alls.
Så chefen hade fått åka till kurvan och hämtat en kassa,
vilken sen resulterade i att den andra kassan bara tog emot kortköp.

Nu har jag nyss kommit hem,
och mina prylar från asos har kommit!:)
Rev självklart upp kartongen,, och slängde runt kläderna.
Allt skulle testas och det mesta passade prima.
Det enda är att en kjol jag köpt är lite i största laget,,
beställde den så eftersom det inte var elastisk alls, utan i stumt material, så tänkte jag att då är det nog
bättre att satsa på den lite större modellen, som dock visade sig bli förstor.
Men får väl helt enkelt ta och sy in den i midjan bara så borde de funka.

Nu låter det som jag beställt hur mkt som helst,
beställde bara 1 klänning, 1 kjol, ett bälte och ett par leggings.
Så ska inte överdriva här nu heh.

Imorgon är det ett extrapass på jobbet som gäller,
12-16. Sen blir det nog party för hela slanten ;)

Ne, nu ska jag se vad jag ska fördriva tiden med ikväll.
Pussokram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0