Fredag 30/10 - 2009

Herregud va sämst!
De är en sak att vara hemma och inte göra något när man vet att man ska jobba dagen efter,,
men att sitta hemma i onödan och vara onyttig. De är ju ångest nästan!
De här att vara sjuk, de är inte min grejj!
Jag tänker säga upp mig från sånt hädan efter.
Inte kul, inte okej!

Och inte finns det någonting och skriva om heller,
har knappt varit utanför dörrn sen i onsdags.

Så mina dagar sen dess har väl bestått av dator, tv och en massssa jidder med farsan.
Han är en mästare på att driva en till vansinne med sina upptåg.
Idag visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, orkar inte förklara hela scenen här men det slutade med att han efter mycket om och men, fortfarande inte trodde på mig och var tvungen att bevisa sin dumhet för sig själv innan hissen gick ända upp. Då brast jag ut i asgarv, vilket inte var bra för då blev jag helt kallsvettig och var tvungen att gå ut i friska luften.

Men men, jag mår iallafall lite bättre nu är jag gjorde från början,,
så jag är nog frisk snart hoppas jag! :)

På måndag fyller jag ju år och då ska jag se till att vara frisk .
Jahaja, ne nu är nog min värmemadrass tillräckligt uppvärmd så ska väl dra något gammalt över mig och se lite mer värdelös tv.

Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0