Måndag 5/10 - 2009

Jag tror jag spyr..
Fjärilarna surrar omkring som aldrig förr i min mage just nu.

För ett tag sen sökte jag en tjänst som traniee inom marknadsföring på ett företag som behövde 2 personer för upplärning och arbete i portugal. Sökte det mest för skojskull, inte för att jag trodde att jag skulle ha någon chans.

Och dom ringde idag!
Sa att mitt CV hade gjort dem väldigt intresserade men att dom behövde svar på en del frågor såsom familjeförhållanden, utlandserfarenhet osv.
Låg dock och sov när dom ringde så blev lite tagen på mattan,, men om jag gick vidare till 'rond2' så skulle en annan person ringa till mig på engelska och ställa endel frågor.

Aaaah, så pirrigt!
De skulle ju vara hur kul som helst, och en enorm chans att få den tjänsten!




Snart är Jojjo här,, ska leka med henne idag.
Eller tja tills hennes skola börjar igen iallafall.

Va bara tvungen att skriva av mig lite,, tänkte att de skulle hjälpa mig att lugna ner mig lite.
Nu ska jag dricka klart mitt morgonkaffe som blivit lite bortglömt.


Puss


Kommentarer
Postat av: Lotta

WOW! Lycka till nu och jag vill höra allt om hur det går!

2009-10-06 @ 12:43:41
URL: http://gyllensteen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0