Söndag 25/10 - 2009

Så slut som artist.



Tjenatjena!

Igår va de mycket, och det känns idag kan man lungt påstå.

Efter jobbet blev det hem göra sig iordning och sen ner till Bobbin för intag av alkoholhaltig dryck.
Efter en hel del doser av detta blev det vidare ner till stan för olearys och möta upp
min darling och gänget som hade förfestat hos dom i Rosenlund.

När dom stängde (Iallafall vad jag och toni trodde)
så gick vi ut lite innan för att slippa kö, dock va de ju så att man skulle ställa om klockan och olearys hade öppet en timme till så då tog vi en snabb visit till sailors där vi hittade långjohan, john och nattis.
Bestämde att vi skulle åka till southern streeters i södra, men det uppstod ett problem.
Inte en enda bankomat i HELA stan fungerade, vad är oddsen för det?
Så det blev taxi till statoil på verkstadsvägen för mass-shopping av läkerol och uttag där.
Eftersom ingen på hela stan verkade vilja ta över beloppet när man betalade med kort.
Så sjukt.


Sen blev de häng på raggarklubben ett tag och sen vidare till johan&sofia i Rosenlund.
Men sofia låg och sov och johan var på akuten, dock va forre där och skötte efterferren.
Anledningen till att Johan satt på akuten var för att en full Robin hade sprungit in i en skylt som det stod 'sjukhus' på och var tvungen att sy. Helt galet, haha.

Sen blev det hem till Toni för att slagga, var alldeles för seg för att ta mig ända till brunnsäng.
Och där spenderade jag väl hela den här dagen i princip med att vara seg och se på film.

De sjuka är att jag är typ mer bakfull nu än vad jag var när jag påbörjade dagen,
trodde de brukade gå åt andra hållet?

Nu ska jag hoppa in och ångbasta mig lite och bara dö,,
So long fuckers.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0